קחו יוצר תוכן מצליח ומנוסה בתחום הטיולים, שימו אותו עם שחקן מוכר ותנו להם את ברכת הדרך של חברות מסחריות שמבינות מה עובד היום – מה קיבלתם? “לא לונלי”, הפורמט החדש של לונלי פלג (Lonely Peleg) מבכירי המטיילים של ישראל.


כמה מילים על לונלי פלג

פלג כהן, הלא הוא “לונלי פלג”, מיצב את עצמו בשנים האחרונות כאחד מיוצרי התוכן המוכרים בתחום הטיולים בישראל. הוא ביקר במחוזות שאנחנו רק יכולים לפנטז עליהם ודאג לשתף את העוקבים שלו במאמרים, תמונות, סרטונים אינפורמטיביים, הרצאות מלאות מקיר לקיר, ספר שהפך לרב-מכר וכמובן נוכחות מרשימה ברשת.

יש הרבה סיבות להצלחתו של פלג, אבל היא בעיקר נובעת מכך שהוא משתף בתחושות, תובנות ומראות של דברים שהוא חווה על בשרו ומדבר עליהם בצורה אותנטית ולא מתחסדת. בעידן שיש בו המון ביקורת על אנשים שמנסים לשדר תדמית של מיליון דולר, פלג לימד את כולנו איך לטייל בעולם בצורה מינימליסטית ויעילה.

וכפי שניתן לראות, יש הרבה אנשים שמתחברים לראש הזה או לכל הפחות מוצאים בו עניין.


לונלי פלג – פורמט חדש ומבטיח

לאורך השנים פלג חזר לא פעם לארץ ישראל, ויצא שגם בתקופת הקורונה הוא הטעין את המצברים שלו בבסיס האם. כמובן שלא חסרות אטרקציות במדינה הקטנה שלנו, ולונלי פלג טרח להמשיך וליצור תכנים איכותיים במהלך שהותו בישראל.

בין הסרטונים אותם יצר פלג בישראל ניתן לראות שפלג מביע את חיבתו הרבה (ובצדק) לקפה טורקי של עלית, שמי שמזוהה איתו יותר מכל בשנים האחרונות הוא הוא הפרנזטור של המותג – השחקן והזמר אביב אלוש.

ומפה לשם, פלג פירסם השבוע סרטון ראשון לפורמט חדש אותו יצר בשם “לא לונלי”. מדובר בתכנית רשת, במסגרתה מצטרף בכל פרק אורח נוסף אל לונלי פלג לטיול ברחבי ישראל (ואולי בהמשך גם בעולם..?).

ובאופן מתבקש, האורח הראשון הוא לא אחר מאשר אביב אלוש, שמוכיח שהוא לא רק אדם מוכשר, אלא גם אחלה פרטנר לחרוש איתו את המסלול.

הפרק הראשון של “לא לונלי” עם אביב אלוש

דוגמה מצוינת לשת”פ מסחרי

כיף לראות שת”פ מוצלח שהלך ונבנה בצורה יפה במסגרתו נפגשים כל כך הרבה גורמים שהשילוב בינם הוא טבעי ומתבקש. בהקשר הזה, מגיע מילה טובה לרשת למטייל Lametayel ולקפה עלית שתמכו בהפקת הסרטון. ניתן לראות שככל שעובר הזמן, עוד חברות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביצירת תוכן לרשת וכוכבי רשת ומקצות לכך תקציבים.

אמנם סכומי ההפקה לא נחשפו, אך ניתן להתרשם שזוהי השקעה משתלמת לחברות ועוזרת להן להגיע לקהלים שונים של לקוחות. ויעידו על כך התגובות החיוביות הרבות שהסרטון זכה לו מצד הצופים והעוקבים של לונלי פלג.

אנחנו נותרנו עם טעם של עוד לקראת הפרק הבא – אבל מה אתם חושבים?

פרסומת לקפה עלית (אחת מיני רבות) בכיכובו של אביב אלוש

לונלי פלג פותח את הדלת ליוצרים אחרים

דבר נוסף שמאוד שימח אותנו ב”יוצרים תוכן” לראות במסגרת “לא לונלי” הוא שלקחו בעשייה יוצרי תוכן נוספים שאנחנו מאוד אוהבים. על הצילומים היו מופקדים רועי פרץ ועמרי מסיקה המוכשרים, שעשו לפלג את החיים קלים וחסכו ממנו את הצורך להסתובב עם מצלמה.

צמד הצלמים, שזכה לאיזכורים במהלך הסרטון תיעד את המפגש בין לונלי פלג לאביב אלוש בצורה מהנה ושילב אותו עם צילומי טבע מרהיבים שבקלות היו יכולים להשתלב בהפקות קולנועיות.

אז מעבר לשת”פ המסחרי יש כאן גם תמיכה והדדיות של יוצרי התוכן עצמם. וכיף לראות שכאשר אחד מצליח הוא פותח את הדלת ליוצרי תוכן נוספים. זו אינה הפעם הראשונה שלונלי פלג מפרגן ליוצרי תוכן אחרים והוא הגדיל לעשות זאת במהלך תקופת הקורונה.

אמרנו כבר שמדובר בבנאדם שהוא אגדה בהתהוות!?


אם אתם עדיין לא עוקבים אחר לונלי פלג – זה הזמן:


בואו לעקוב אחר “יוצרים תוכן”


הצטרפו לרשימת התפוצה של “יוצרים תוכן”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן