טיקטוק ויוניברסל מיוזיק גרופ (UMG) חתמו על הסכם חדש להסדרת זכויות המוזיקה בפלטפורמה

רקע

המוסיקה שלכם נעלמה מטיקטוק? קבלו עידכון… טיקטוק (TikTok) הודיעה שלשום על חתימת הסכם רישוי חדש עם חברת יוניברסל מיוזיק גרופ (Universal Music Group) לשימוש במוסיקה של האומנים/לייבלים/יוצרים החתומים בה.

זה אומר שכל השירים שנעלמה להם המוסיקה בחודשים האחרונים, וההיעלמות באופן כללי של שירים מוכרים מהפלטפורמה – נפתר/עומד להיפתר בקרוב מאוד.
מה שחשוב לדעת זה שהקטלוג המוזיקלי של UMG יחזוק בקרוב לטיקטוק כדי שיוכלו ליצור סרטונים ולהשתמש במוזיקה של אומנים מוכרים ויוצרים עולים.

עיקרי ההודעה

לנוחיותכם, להלן תירגום של עיקרי הדברים מתוך ההודעה הרשמית שפרסמה טיקטוק (חלקם יותר חשובים, חלקם כסת”ח ומילים טרנדיות נטו לרצות את הרשויות, רגולציה והמשקיעים):

“..במסגרת ההסכם החדש שני האירגונים יעבדו יחדיו על מנת לאתר הזדמנויות לביצוע מונטיזציה באמצעות טיקטוק, לרבות גידול ביכולות האי-קומרס שלה ויעבדו על קמפיינים התומכים באומנים של UMG מז’אנרים שונים בטריטוריות וברחבי העולם.

טיקטוק מצהירה שתמשיך להשקיע משאבים משמעותיים בבניית כלים ממוקדי אומנים כדי לסייע לאומנים של UMG לממש את הפוטנציאל שלהם בפלטפורמה זו. הכלים כוללים “הוספה של המוסיקה לאפליקציה” (Add to Music App), טיוב דאטה ואנליטיקות, הטמעה של מכירת כרטיסים (כנראה להופעות, א.ל.) שמהן יוכלו להרוויח האומנים, גם כלכלית וגם בבניית קהל רחב וקהילת אוהדים פעילה מכל רחבי העולם באמצעות טיקטוק. זאת, תוך חיזוק הביטחון והשמירה על האומנים והאוהדים שלהם.

כמו כן, טיקטוק ו-UMG יפעלו יחדיו להפיתוח השימוש ב-AI ברחבי תעשיית המוזיקה כדי להגן על זכויות וכלכלת האומנים/יוצרים/כותבי השירים. טיקטוק גם מצהירה על מחוייבותה לפעול בשיתוף עם UMG להסרה מהפלטפורמה של תכנים שנוצרו באמצעות AI ואינם מאושרים, כמו גם פיתוח כלים לשיפור השיוך (זכויות, א.ל.) לאומנים ולכותבי השירים…”.

איך זה משפיע עליכם?

אז… מה לקחתם מההודעה על ההסכם? כמה הושפעתם מהמשבר? האם הסרטונים שלכם נפגעו? איך זה השפיע על ביצועי סרטוני הטיקטוק והחשבון שלכם?

ספרו לנו בתגובות כי אנחנו שומעים לכאן ולכאן, אבל אין כמו דעות של אנשים ממקור ראשון עם ניסיון.

טיפ ליוצרי תוכן

אם אתם מצטרפים למאגר ההצעות של “יוצרים תוכן”‘ – תדאגו לציין את פרופיל הטיקטוק שלכם כדי שנוכל לראות מה אתם עושים שם.

יש לכם שאלות או הערות?

מוזמנים לכתוב בתגובות, או לפרסם פוסט בקבוצת הפייסבוק של “יוצרים תוכן”.

הרשמה לניוזלטר

בואו לעקוב אחר "יוצרים תוכן"

יש לנו ה-מ-ו-ן תכנים במיוחד בשבילכם, לרבות: חדשות ועידכונים, מאמרים מקצועיים, הצעות עבודה ליוצרי תוכן, שת”פים, הטבות ייחודיות, מידע על תחרויות ואירועים, ועוד.

קבוצת פייסבוק

קבוצת לינקדאין

ערוץ יוטיוב

עמוד פייסבוק

אינסטגרם

טיקטוק

טלגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן