כשאחד היוטיוברים הכי פופולריים ומוגזמים במלוא מובן המילה MrBeast מחליט לעשות סרטון – הוא הולך עד הסוף

סרטון סטנדרטי של MrBeast (ששמו האמיתי ג’ימי דונלדסון – Jimmy Donaldson) זוכה למיליוני צפיות וערוץ היוטיוב שלו מונה כיום 25 מיליון מנויים. בד”כ תראו אותו מחלק מתנות מטורפות לאנשים אקראיים בשווי מצטבר של מיליוני דולרים, ובמקרים מסוימים הוא גם מחלק את אותם סכומים במזומן – סתם כי בא לו…

עכשיו MrBeast החליט לעשות מעשה התנדבותי קיצוני (בקטע טוב) ולשתול 20 מיליון עצים.


כן, קראתם נכון –
20,000,000 מיליון עצים!

הסרטון של MrBeast – קמפיין גיוס המונים לשתילת 20 מיליון עצים

איך הגיוס מתבצע?

המטרה של הפרויקט היא לגייס 20 מיליון דולר – בקצרה אומר שכל-אחד ואחת מכם יכולים לתרום החל מדולר אחד, כאשר כל דולר שווה ערך לעץ אחד. הקמפיין יימשך עד סוף השנה (סוף 2019 – תחילת 2020) דרך יוטיוב בעמוד שבו מופיע הסרטון וגם דרך האתר הזה.

לצורך המטרה הנעלה הזו, MrBeast רתם את כוכבי היוטיוב הגדולים ביותר, כולל PewDiePie  MKBHD ועוד רבים וטובים מתחומים שונים (מוזיקה, גיימינג, אופנה ועוד), שיפנו לעוקבים שלהם באמצעות הערוצים של אותם יוצרים. היות ומדובר כאן ביוצרים שלכל אחד מהם יש מיליוני עוקבים, החשיפה לפרויקט הזה היא בעלת פוטנציאל עצום, והולכים לדבר על הקמפיין הרבה מאוד בתקופה הקרובה.

שעה לאחר שהקמפיין עלה לאוויר הוא כבר גייס 200,000 דולר, וכמו שזה נראה – MrBeast יצליח לעמוד היעד השאפתני שהוא הציב לעצמו.

סרטונים נוספים שהעלו כוכבי הרשת שמסייעים בקידום הקמפיין:

Mark Rober – כוכב רשת עם למעלה מ-8.76 מיליון מנויים

AsapSCIENCE – ערוץ יוטיוב עם למעלה מ-8.85 מיליון מנויים

Guava Juice – ערוץ יוטיוב עם למעלה מ-14.5 מיליון מנויים

הצעירים של היום משפיעים כבר היום!

בתקופה האחרונה נראה שיותר ויותר צעירים וצעירות מובילים יוזמות שעוסקות באיכות הסביבה והנחלת ערכים לדורות הבאים – אפשר לקרוא לזה “אפקט גרטה תונברג” (שבכלל יש להגות את שמה “גרטה טונברי”).

טוב לדעת שזה המצב, כי לצלם סרטוני SLIM ומתיחות זה אמנם מאוד נחמד ומביא לייקים, כסף ופרסום, אבל יצירת סרטונים בעלי השפעה למטרות טובות (במיוחד כאלה שמעלים חיוך, כי האמת לא תמיד נעימה) – היא זו שמוכיחה מי מבין כוכבי הרשת הם בעלי השפעה אמיתית.


בואו לעקוב אחר “יוצרים תוכן”


הצטרפו לרשימת התפוצה של “יוצרים תוכן”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן