נכון שאתם רוצים לדעת איך יוצרי התוכן הגדולים מצליחים? אז שבוע עלה ליוטיוב סרט חדש המגולל את עלייתו לגדולה של היוטיובר הסופר מצליח MrBeast.

אם יש לכם זמן פנוי, נצלו את הסופ”ש הקרוב כדי לצפות בסרט דוקו חדש על Mr. Beast (“מיסטר ביסט”), אחד היוטיוברים הכי מצליחים בעולם בשנים האחרונות.

הסרט הינו באורך 50 דקות, ומגולל את סיפורו של ג’ימי דונלדסון, המכונה “מיסטר ביסט”, שהתבגר אל תוך עולם שבו אנשים מתפרסמים ומרוויחים כסף באמצעות יוטיוב. ג’ימי רצה ללכת בעקבותיהם של אותם יוטיוברים שעקב אחריהם וניסה לפצח את “הנוסחה” עד שלבסוף הפך ל”חיה” שהוא היום.

זה החל יצירה של סרטונים על גיימינג, וכל מיני תכנים דביליים כמו לספור עד 100 אלף, לשים מיקרוגל בתוך מיקרוגל ולראות מה קורה כשמפעילים את זה, ועוד שלל דברים שלא תמיד מומלץ לנסות בבית.


Microwaving A Microwave Microwaving A Toaster

אולם, בשונה מאנשים אחרים שחושבים “איך אני מרוויח כסף” וחושבים על הטווח הקצר, מיסטר ביסט השכיל לאורך התהליך להבין מה עובד ומה לא.

ההצלחה שלו הגיעה בין היתר מכך שהוא התנסה ביצירה של תכנים מסוגים שונים, שיפר את תהליך היצירה שלו, ועוד שלל תובנות שעולות בדיונים במסגרת הקבוצה של “יוצרים תוכן” ובשיחות אישיות שלי עם יוצרים/ות נוספים כמו – עבודה קשה, התמדה, לחשוב קצת מחוץ לקופסה ומעל הכל – מזל, שאף פעם לא מזיק שיש כמה שיותר ממנו.


להגיד לכם שהדברים הללו עובדים במבחן המציאות?

כן ולא, כי רק ככה אני חושב שאפשר להצליח באמת, אבל תמיד יש ברקע את התחושות והתובנות הנוספות (שלעתים ניתן להסביר אותן ולעתים אין לנו את ראיית הזהב כדי להוכיח שיש יד מכוונת לדברים).

יש בסרט כמה נקודות שחוזרות על עצמן, והוא קצת גובל בקיטשיות בואכה סאחי-בלטה. כמו כן, מי שמכיר את המסע של מיסטר ביסט לצמרת לא יופתע מהמידע שמוצג בסרט.

אבל בשורה התחתונה נהניתי לצפות בסרט, ואני שמח שמישהו כמוהו מצליח ומנצל את היכולות שלו כדי להשפיע ולעשות מעשים טובים.


לצפייה בסרט:

The Origin and Rise of MrBeast | Full Documentary | Beyond the Spotlight

שימו לב שהסרט נכלל ב-Playlist מתוך ערוץ היוטיוב של יוצרים תוכן בו תמצאו תכנים רלוונטיים נוספים עבור יוצרי תוכן.


אם יצא לכם לצפות בסרט מוזמנים להגיב ולספר מה חשבתם עליו


בואו לעקוב אחר “יוצרים תוכן”


הצטרפו לרשימת התפוצה של “יוצרים תוכן”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן