לאחר כחודשיים מרתקים בהם סיקרנו מקרוב את תחרות הסרטונים AHAVA & Action הוכרזו הזוכים ואנחנו שמחים לספר שלקבוצה של “יוצרים תוכן” יש בה נציגות מכובדת ביותר!

במהלך חודש מאי 2020 סיפרנו לכם על תחרות הסרטונים הבינלאומית AHAVA & Action שערכה חברת מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח AHAVA זו השנה השנייה ברציפות. הפרויקט של “יוצרים תוכן” סיקר את התחרות באדיקות, ליווה את המתחרים והמתחרות שחברים בקבוצה של “יוצרים תוכן” ועכשיו הגיע הזמן לשתף אתכם בתוצאות התחרות.

לתחרות, שכאמור הייתה השנה בסימן הסלוגן “Behind The Mask” הוגשו בסופו של דבר כ-72 סרטונים מכל העולם, כאשר 6 מתוכם היו של חברי/ות הקבוצה של “יוצרים תוכן”.

הסרטונים הזוכים נבחרו על סמך שיקלול התוצאות הבא:

    • 35% – צפיות שהצטברו בעמוד/ערוץ/פרופיל של הסרטון שהועלה לרשת

    • 35% – הצבעות של הקהל

    • 30% – בחירת צוות שופטים מטעם חברת “AHAVA”

במהלך התקופה זכינו לראות מספר סרטונים שהתמקמו במקומות הראשונים מבחינת הצבעות, אך ככל שהתקרבנו למועד סיום התחרות התווספו עוד ועוד סרטונים שברגע אחד הפכו למועמדים חזקים למקומות הראשונים. ברמת התחרות זה היה נפלא, כי זה תרם מאוד למתח שליווה את התחרות, ועבור המשתתפים והמשתתפות זו הוכחה נוספת לכך שאי אפשר להישאר שאנננים ולקחת דברים כמובן מאליו עד ההכרעה הסופית.


תחרויות עושים באהבה ❤️

רגע לפני שנספר לכם על הזוכים, מגיעה כאן מילה טובה לחברת AHAVA שבחרה לקיים את התחרות בתקופה שבה יש חוסר וודאות גדול מאוד במשק בשל משבר הקורונה.

לאורך כל התחרות חברת AHAVA התנהלה בצורה מכובדת, ענתה על כל השאלות שהצגנו בפניה ותיגמלה את חברי/ות הקבוצה של “יוצרים תוכן” שהגישו סרטון לתחרות בחבילת שי של מוצרי החברה. יתרה מכך, לאור הרצינות הרבה שהושקעה בתחרות, הנהלת AHAVA בחרה להעניק למספר סרטונים נוספים את התואר “חביבי השופטים” ולתגמל אותם על כך בנוסף לפרסים המקוריים.

מהנהלת החברה נמסר כי היא רואה חשיבות גדולה לקיומה של התחרות וכבר החלו ההכנות לקראת התחרות הבאה, אז בהחלט יש למה לצפות!


להלן רשימת הזוכים בתחרות 🏆

מקום ראשון – רום כרמי ואלן צ’רנילוב (פרס בסך $3,000)

רום ואלן, צמד היוצרים שאנחנו כה אוהבים, נכנסו לתחרות בשלב מוקדם יחסית ומהר מאוד הפכו לפייבוריטים למקומות הראשונים. יש הרבה מה ללמוד מההתנהלות שלהם לאורך התחרות, החל מכך שדאגו לתעד את הפקת הסרטון והעלו תכנים מה-Behind The Scenes של ההפקה לרשתות החברתיות.

כמו כן, הם הניעו באלגנטיות את העוקבים שלהם להיכנס לאתר התחרות על-מנת לצפות בסרטון ולהצביע לו, ובמקביל הוכיחו רוח ספורטיבית ועודדו יוצרים נוספים להשתתף בתחרות.

https://www.youtube.com/watch?v=HVXvFuKPySM


ורגע שאחרי כל זה נגמר והתבררו התוצאות, הזוכים הטריים צילמו סרטון המציג את הרגע בו בישרו להם על הזכייה בתחרות:

https://www.youtube.com/watch?v=KW0kQkAzs7c&t=410s


מקום שני – Elena Lagodyuk (פרס בסך $2,000)

אלנה לגודיוק, שהצטרפה לתחרות בדקה ה-90, היא משפיענית רשת מצליחה מאוקראינה עם פרופיל אינסטגרם שמונה נכון לכתיבת שורות אלה מעל 400 אלף עוקבים. הסרטון בכיכובה הוא בהחלט ברמה גבוהה, אך אין ספק שכמות הצפיות מצד העוקבים של משפיענית הרשת תרמה מאוד להצלחתו בתחרות.

נכון שברגע שמצטרפים כוכבי רשת מצליחים מצטרפים לתחרות קשה ליוצרים הקטנים להתחרות איתם בכל הנוגע להצבעות וצפיות, אך צריך גם לראות את החיוב בכך שכוכבת רשת בקנה מידה שכזה משתתפת בתחרות, מכמה סיבות:

ראשית, זה מעיד על הפוטנציאל הרב עבור חברות מסחריות הפועלות להגיע לשווקים חדשים, ובהקשר הזה אי אפשר שלא להוריד את הכובע בפני המהלך של חברת AHAVA. כמו כן, בסופו של דבר היוצרים הישראלים זוכים לחשיפה בפני קהל חדש שמגיע בעקבות המשפיענים שהם עוקבים אחריהם.

https://www.instagram.com/tv/CB5a37cn8C1


מקום שלישי – Weng Man Choi (פרס בסך $1,000)

כפי שניתן להתרשם, מדובר פה בסרטון אנימציה חביב שכנראה התברג בפסגה בעיקר בזכות כמות ההצבעות והצפיות שצבר ברשתות החברתיות.

https://www.youtube.com/watch?v=20d4rlEIuWc


מקום רביעי – יעל חביה (מוצרים של חברת AHAHVA לשנה שלמה)

ההצטרפות של יעל חביה המקסימה והמוכשרת לתחרות הכניסה את המתמודדים האחרים לכוננות. בתוך זמן קצר מאוד יעל מצאה את עצמה מהר מאוד ברשימת הסרטונים המובילים לזכייה בתחרות, ולא בכדי.

ברמת הסרטון יש כאן הפקה מכובדת מאוד, שמצביעה על השקעה גדולה מאוד מצידה של יעל. במגבלות הזמן שעמד לרשותה לקדם את הסרטון, יעל עשתה עבודה מדהימה והיא עשתה לנו חשק עז לקראת הפרויקטים הבאים שלה.

https://www.youtube.com/watch?v=50XJMHEzqJQ

מקום חמישי - Tara Young (מוצרים של חברת AHAHVA לשנה שלמה)

הסרטון במקום החמישי הוא חביב מאוד, וכנראה משבר הקורונה סייע לו לגרוף צפיות והצבעות על-ידי הפעלת הנקודות הרגישות אצל הצופים.

הסרטון עושה שימוש בקטעי וידאו שככל הנראה נלקחו ממאגרי וידאו (Video Stock banks), ובהקשר של תחרויות וידאו יש כאן שתי נקודות שצריך לקחת בחשבון – הראשונה היא שבפירוש אפשר להצליח גם אם אין לכם כלים וציוד מתקדמים או אפשרות לצלם בלוקיישנים מרהיבים.

באותה נשימה, אי אפשר להתעלם מכך שכאשר משווים את מידת ההשקעה סרטונים שמתבססים אך ורק על תמונות ממאגרי וידאו לזו של סרטונים אחרים בהם היוצרים עבדו קשה מאפס כדי לצאת ולצלם בשטח, נושא ההשקעה הופך לפרמטר שצריך לקחת בחשבון במסגרת תחרויות מסוג זה.

לינק לסרטון באתר התחרות

הסרטון במקום החמישי של Tara Young

קטגוריה נוספת - חביבי השופטים 👍

כאמור, חברת AHAVA לא רק שלא סטתה מתוכניתה לקיים את התחרות, אלא אף הגדילה עשות ויצרה קטגוריה חדשה בשם “חביבי השופטים”, לאור הרצינות הרבה שהוכיחו המשתתפים בתחרות.

הבחירה הייתה קשה, אבל בסופו של דבר נפל הפור ונבחרו הסרטונים הבאים, אשר כ”א מהם זכה בפרס המכובד של $375:

Ben Locker & Illy

Shachar Shedrin

מילה לסיום

לכאורה נאמר כבר הכל על התחרות, אבל כמאמר הקלישאה – “כל סוף הוא התחלה חדשה”, ולכן צריך לקחת מהתחרות הזו את הדברים הטובים.

כפי שכתבנו על כך בעבר ב”יוצרים תוכן”, תחרויות מסוג זה הן בהחלט הזדמנות מעולה עבור יוצרי תוכן – מתחילים ומנוסים כאחד. בין אם אתם נכללים ברשימת הזוכים או לא, אנחנו רוצים להצדיע לכל היוצרים והיוצרים שחברים בקבוצה של “יוצרים תוכן” והגישו סרטונים לתחרות – הייתם מעולים ולמדנו שיש לכם המון מה להציע אז אתם רק יכולים להיות גאים בעצמכם ונשמח לתת לכם רוח גבית בהמשך הדרך.

העבודה שנעשתה עד כה היא ממש לא לחינם כי יש לכם סרטון נוסף בתיק העבודות שלכם וצברתם עוד ידע וניסיון ביצירה של תכנים, השתתפות בתחרויות ועוד. מה גם שכחברי/ות הקבוצה של “יוצרים תוכן” אתם גם זכאים לחבילת שי של מוצרי AHAVA שתישלח אליכם עד הבית, אז תעדכנו אותנו שהיא הגיעה ליעדה בשלום.

אז נכון שהמסגרת של תחרות גורמת לאנשים מסוימים להתעלות על עצמם בעוד שאחרים עשויים להירתע או לא להביא לידי ביטוי את החוזקות שלהם. אבל כיוצרי תוכן שתמיד שואפים להשתפר וכבני אדם בוגרים שמבינים איך העולם עובד, אנחנו צריכים להבין שיש כמות מוגבלת של זוכים. הרי לא כולם יכולים לנצח כל הזמן ולא כל יצירה שלנו תזכה ל-100% הכרה מצד כל האנשים כפי שאנחנו היינו רוצים שיהיה.

אבל הזמן קצר והמלאכה מרובה אז בואו נמשיך להרפתקה הבאה…

הרשמה לניוזלטר

בואו לעקוב אחר "יוצרים תוכן"

קבוצת פייסבוק

קבוצת לינקדאין

ערוץ יוטיוב

עמוד פייסבוק

אינסטגרם

טיקטוק

טלגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן